gymmmmat

shullelu :)

Gymmet va riktigt kul!
Sprang på löpband, lyfte vikter med rygg bröst vader och armar!
Jobbigt men som sagt kul.. tror jag ska köpa kort men mamma säger att jag måste bli lite bättre på att dammsuga 1 ggn i veckan som jag lovat.. haha får vell bli bättre på de!
Efter gymmet stack jag hem och kääka tacopaj jag älskar köttfärspaj!
nu ikväll bara varit hemma, syrran varit här!
Men suttit vid datan meest typ (A)
Kan passa på och säga att jag brände mina popcorn om nån e intresserad :D

Imon funderar jag på stan!

Just de jag vill fixa mina naglar, elin har gjort de och hennes va fina!
 typ såhär =)

jag hoppade i min onepiece efter jag kom hem efter gymmet innan. superskön :) 

Vi hörs
pussar
/ Nelli

Kommentarer
Postat av: sara

jag ska göra mina naglar på tisdag eller onsdag.. häng på!?

2011-01-15 @ 13:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0