hell yea im back

bild i repris jaaaaao

har ni kollat in min bloggning från www.nellievald.devote.se? jo jag vet att jag inte bloggat under veckan men de va för att de inte fanns någon jävla svensk 3 täckning.. så min mobil har legat avstängd dessa dagar. de va nog de värsta! om jag åtminstonde kunde haft mobilen. nog om de.
Annars va de helt okej faktist! jag trodde nog att de skulle vara tråkigare men de gick ändå. vi stod mest nere vid sjön eller vad de va och fiskade. grillade vid sjön på kvällarna. busade med kusinerna, spelade spel, lite fotboll och sånt dära.
Väldigt seg bilresa hem igår, körde i ungefär 13-14 timmar med några matstopp. Annars när vi äntligen kom hem packade jag upp och fixade lite. la mig och läste (lite av en läsnörd nu under veckan hehe) några minuter sen somnade jag gott i min egnaaa säng..
några bilder kanske kommer men vi får se, va ju inte direkt så fixad eller vad jag ska säga... men man ser ju ut så också höhö.
puuuuuuuuuss
/ nelli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0