IGÅR :)

HEJ ;)

Här kommer eett litet inlägg om igår:
Vi tog halv 3 bussen in så kollade vi i lite affärer,
sen gick vi in på INTERSPORT för den är ny i stan.
Så såg jag att det var typ 5 hbk-spelare där.
Jag är inte ett jätte fan precis men det var ändå lite kul :)
Anel, Emir, Joe, Michael, Marcus.
Jag och Emma var lite fega med att fråga haha men då kom Louise in och fick hjälpa oss att fråga så tog vi foton på Louise och alla spealre som var där då.
Jag tog bara med Anel:

HAHA :)
Men jag köpte 1 tröja från gina:

Jag köpte också en annan men har ingen bild på den. Emma köpte den koftan och armbanden hon har på sig:)


Hahha älskar dej Emma :)

Vi tog halv 6 bussen hem tror jag.
Åt hamburgare och pommes här sen cykla vi till henne.
Kolla TALANG och åt godis.
Sen cykla jag hem vid 10 då tog jag annsiktsmask på mig:


Haha!

Men nu ska jag äta!
PUSS §
/ NELLI

Kommentarer
Postat av: sara

snygga bilder;) speciellt den på dej och anel:)

2010-04-24 @ 22:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0