Vårbilder :)

HEJ!

Idag var det ju skola igen. Vi började cykla till skolan också.
En vanlig måndag kan man säga.
Efter skolan cykla vi hem och jag gick ut med Bella och åt lite sen 3 bussen till stan köpte inget men en glass på Donkan blev det, sen satte vi oss utanför biblioteket, det är så himla skönt och jag hade inte jacka på mej och jag frös inte! det är ett bra tecken på att sommaren verkligen är påväg :D

Här får ni se lite bilder som är tagna idag och igår!:
kolla min skugga höhö :)





Nawii :)

Är det lika fint väder hos er? :)

Snart kommer dagens låt......

PUSS
/ Nelli

Kommentarer
Postat av: ...

vilken/vilka raser är Bella?

2010-04-12 @ 19:15:18
Postat av: Anonym

bellaaaa buusss... gulligaste:)

2010-04-12 @ 22:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0