min vecka hitills :)

HEJ :D



sndag - kollade syrrans match fast hon inte spela, de förlora tyvärr med 1 - 3 tror jag ...
sen spela mitt lag match mot vinberg det blev 1 - 1 och jag spela inte ;)

måndag - va med emma n och sov sedan i hennes tält i hennes trädgård, myspys!
Kanske för att jag gillar att sova i tält (y

tisdag - jag och emma käka pannkakor te frukost vid 12 sen stack vi hem till mig med emmas hund Zigge.
Så fick Bella och Zigge busa ett bra tag :)
Sen ringde vi mimmi vid 3 och fråga om hon ville hänga med te ICA och köpa kladdkaka haha :D

jag stack hem därifrån vid 4 och hem och käka nudlar och packa te första matchen på 6 veckor!
Jag var nervös faktist, vi mötte torup och vi hade allt men bollen ville inte gå in i det jävla målet!
Sent i första halvlek va vi i straffområdet och marika täckte upp bollen och jag fick ett läge att skjuta med vänster och den gick i mål :D
Jag kan lägga till att jag inte var mittback utan mittmitt, vi får vell se hur det blir sen!
men det var riktigt kul att spela igen, jag längtar tills på lördag för då är det DM semifinal som gäller! :D

idag är planen att jag issa och johanna ska te sanne vid 2 - 3 och sen ska vi in till stan och sen ksa vi sova hos sanne :D KUL!

HA DET BRA
/ NELLI

Kommentarer
Postat av: Anonym

såsöt duär!:o

2010-08-14 @ 17:47:41
URL: http://caritabengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0