ojojoj dålig blogging ggr 100 ? XD

HALLOJ IGEN :D

Sov ju hos sanne, det var kul som väntat :D
käka tacos och sov i hennes källare!

Sen sov jag hos Emma på fredagen te lördag för jag skulle åka med henne för att sälja lite skitgrejer på loppis som låg nära hennes mormor och morfar :)
Vi käka hos emmas mormor, god mat varre!
Sen kom mamma och hämta mig för att åka te IP och spela DM semifinal, vi ärr såå grymma för vi vann med 1-0!!
Jag börja från start som anfall! ;S inte precis vad jag hade förväntat mig och jag erkänner de gjorde mig ännu mer nervös! Men jag tyckte det gick rätt hyfsat ändå!
så nu är det dm final den 13 september tror jag!

Nu i veckan har jag inte gjort nått speciellt, igår kollade jag snff - hbk ( p95 ) med issa.
Snff förlora med 4 - 0 menmen.....

Nu idag ska jag och mamma och bella åka te mormor och käka sen ikväll är det träning :D

ska bli bättre på bloggen igen!

HA DET BRA :D
/ NELLI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0