11 / 2 2010

SHENA SHENA ! :)

Dagen har varit rolig ;)
mentorstid - diskutera om filmen
studietimma - gjorde hkk test
engelska - gjore övningar
svenska - läste och jobbade med läsförståelse .
lunch - ärtsoppa blää tog macka ;D
no - hahahha issa hade damp och vi skratta mke!! :D
so - jhana issa o jag jobbade med vårt fördjupningsarbete.
tog halv tre bussen hem och käka lite snabbat sen in till till stan och köpte present till min snygging :D:D
och a käka kvällsmat och blabla nu sitter jag här coh kollar på BIGGEST LOOSER det är typ näst sista avsnittet eller nått ;)....

Imon blir det ju skola sen hem och fixa mej till Jhana vid 4-5 och sen hjälpa henne lite så jag hinner nog inte blogga men ska försöka !! ;) <3
Nu börjar det,                                                         PUSS §


tog ännu en bild på Bella sen i somras.

Kommentarer
Postat av: Sara

nu har jag också hittat hit :) du är för go Nelli. hälsa grattis till johanna och ha så roligt ikväll..

kramar systeryster

2010-02-12 @ 12:22:06
Postat av: Marika

haha ofta Biggest loser... kollar du på det? Så söt Bella är!

2010-02-15 @ 15:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0