HELLUW ;)

SHA

nu ska jag snart sätta mig framför tv och glo på melodifestivalen.
har köpt godis me!  sen imon blir det cup :D
vi ska samlas 16.00 på ip sen åker vi till GETINGE för att spela färdig den för vi kom ju 1 i gruppen förra veckan :D:D:D:D§§
sen på måndag är det ju skola.
på Torsdag ska vi till ön med klassen, sover där till fredag sen åker vi hem vid lunch så slutar vi och sen är det lov :D

men tänkte fråga en sak. ;)
Du som läser min blogg:
Jag skulle vilja veta vad du heter och var du bor och ålder kankse.. ;)
Så ni kan vell vara snälla och skriva lite om er själva :D<3


                                                   PUSS OCH KRAM


BILD på mej och MICAN i sommar, JAG VILL HA SOMMMMMMAR ;D;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahahhahhaha :) så bäst vi är <3

2010-02-13 @ 21:38:57
Postat av: micaela :)

hahahhahahhaha så bäst vi är :)<3

2010-02-13 @ 21:39:50
URL: http://micaelalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0