HESTRA MED NIELSEN :D

SHA

Idag har jag pappa och nielsens (utom Anette) åkt skidor i isaberg !
Lite segt i bilen påväg upp men väl framme vare SKIT KUL :D
Jag ramla 2 ggr ena gången ramla jag mke men då fick jag bara ont i tummen. HAHA
Lite damp om kladdkaka hade vi HAHA fråga mej inte varför men a iaf vi åkte från 10 - 16.30 ungefär ;D
vi tjata om donkan påvägen hem men jag fick inte ;(
Jag emma och elli bestämde att det skulle bli en tradition så vi får la se om det håller ;)

Imorgon blir det Micaela dag.
Va ett tag sen så ska bli kul :D§§ 





                            PUSS


Kommentarer
Postat av: miican

vi kommer ha det jätte roligt :)<3

2010-02-23 @ 22:00:18
URL: http://micaelalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0