Onsdag 17/2 2010

HEJHEJ :)

Dagen:
hemkunskap - gjorde smulpaj med äpplen ;) MKE GOTT, snacka även om tvätt.
so - prov
lunch - pasta och köttfärs blandning ...
matte - jobbade i boken
spanska - glosor sen film, GOAL som jag typ sett 10 ggr.
fotboll - känner ju av min jumske så jag stog målvakt och spelade lite.

HAHAH som vanligt trilla johanna till och från fotbollen ett antal ggr och jag skrattar lika mke varje gång ;)
Tog skolbussen hem halv 4.
Va ute med bella sen käka jag.
Nu har jag börjat ta fram lite grejer till ön som vi ska till imon :D:D:D läängtar !
kommer inte kunna blogg då. men kommer hem på fredag vid 1 skulle jag gissa på och då skriver jag mer :D
hoppas ni inte kommer sakna mig för mke :P

men ni får ha det så bra så hörs vi på fredag :D
LOV NÄSTA VECKA :D:D:D



blev en bild på mig och johanna, puss på dej johanna :*

Kommentarer
Postat av: johanna

höhöhöhöhöh :D

2010-02-17 @ 18:38:21
URL: http://haannaac.blogg.se/
Postat av: Marika

Ser ju inte johannas ansikte :/

2010-02-19 @ 14:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0