SHEENA

SHENA :D

Har kommit hem och ätit nu.
Dagen:
vakna halv 8, tog halv nio bussen till stan för vi skulle kolla bio med skolan.
Den hette PRINSESSA
Asså den va vell helt okej, den handla om en tjockis, teater och en bög typ men ah asså :P HAHHA
men det var kul sen gick vi in på donkan och vissa köpte hamburgare men jag hade inga pengar så köpte ingen .;)
HÅLTIMMA tills 1 så va hemma hos min syster lite.
på matten hade vi vikarie men ingen jobbade, tog 2 bussen hem med Johanna och Dennis!
Jag och jhana skulle typ fotat men hon skulle och fixa med hennes inlägg xD<3
Så nu sitter jag vell på datan ett bra tag
.:)
kanske kollar film ;P

                                                              PUSSHEJ § 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0