Slapp dag ;)

HEJHEJ ;)

Mican rinde igår och sa att hon inte kunde va idag för hon skulle va med sin mamma på hennes jobb.
Vakna vid halv 10 gick upp och käka och klädde på mig och så, va sen ute en stund med Bella!
Satte mig framför tv och kolla OS när sara (syster) smsade mig och fråga om jag och Emma (syster) ville komma hem till henne på fredag och käka tacos och kolla film!, Ska bli mysigt ;D
Nu slappar jag bara och det är faktist skönt!

Imon ska jag va med Emma och vid 18.00 börjar High School Musical som vi ska se på tillsammans med Hanna P och hennes lillasyster Ellie och hennes kompis ;) sen ska jag och Emma sova över! sen på kvällen ska jag ju till Sara ;)§


PUSS OCH KRAM
/ Nelli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0