TILLBAKA :D

HEJ

Som jag skrev igår skulle jag ju till jhana vid 5, jag hjälpte henne lite med att sätta fram godis och så.
vid kvart i 6 kom issa ;)
vi tog lite foton sen kom de andra vid halv sju.
jhana öppnade presenter och jag tror att hon blev mke nöjd :D
Sen käka vi TACOS ! mums.
sjöng singstar , spela med andra ord , snacka , fota och hade SKIIT KUL..
Alla tjejer som var där är HELT UNDERBARA § ni är guld värt !!
men sanne och tilda va de sista som åkte hem och det var vid halv 12.
jag och issa skulle ju sova hos johanna.
vi tog ner madrasser plocka undan lite dampade och hade ännu mer kul :)
jag tror vi somna vid halv 2 - 2 ;)
MKE MYSIG KVÄLL/NATT :D§

imorse vakna vi typ halv 10 - 10. heh lite olika tider.
satte oss vid datan sen käka frukost. Issa drog vidhalv tolv? tror jag men skit samma...
sen stack jag hem för vi skulle kolla på badrumsgrejer. ;D

BILDER KOMMER FRÅN FESTEN SNART !!!! :D:D

                                                   PUSS


Kommentarer
Postat av: Sara

låter som en trevlig kväll jue :) blev det nåpgra badrumsgrejer? snart ska jag till jobbet.. missar melodifestivalen.. tråkigt.. pussåkram

2010-02-13 @ 16:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0