TILLBAKA FRÅN ÖN:D

HEJ :)

Nu är jag tillbaka efter 2 roliga dagar :D
Torsdag:
vi la in våra väskor i evas bil vid 8 sen gick vi upp i klassrummet och så, sen hade vi studietimma.
På Engelskan gjorde vi bara ett paper.
Sen hade vi svenska i 30 minuter typ, då läste vi jag läste ut
"livet på en kylskåpsdörr"! den va bra.;)
Sen käka vi och sen tog vi bussen till ön!!! :D
när vi kom fram gick vi in i våra rum och bäddade sängarna och snackade och dampade såklart. hihhi
kommer inte ihåg exakt men vi:
Grilla , snacka mke , sanning och konka , spela kort , käka , tävlingar , tipsrunda och så ;D
DET VA SKIIT KUL ;D ahha jag sov typ 3 timmar och 15 minuter eller nått.
Jag johanna issa
felix elin marika rickard och ibland dennis va i vårat rum men det finns egentligen bara 4 sängar men eftersom vi inte sov så mke så va det inte jobbigt!
Inatt va vissa hyper typ jag och issa o jhana ;) haha ja det hände verkligen MASSSSSSSA ROLIGT!
TACK ALLA :D
idag åt vi lite frukost och städa rummen och så.
när jag kom hem packa jag upp och sen gick jag och la mig i soffan och somna! ;D

Detta är inget jag kommer glömma på ett bra tag iaf ;)

                                                               PUSS OCH KRAM !
kanske lägger ut lite bilder när issa eller hanna har skickat.




Kommentarer
Postat av: Marika

Ja Det var skit roligt:D Men har as ont i magen sen du och issa hoppa på den ... :P

2010-02-19 @ 19:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0