onsdag, torsdag, fredag

HEJ :)

onsdag
- vakna halv 8 för jag skulle te ortopeden, han sa att jag inte fick va med på gothia.
men jag ska hänga med och sånt te gothia men bara inte spela matcher......
Sen hängde jag med mamma och pappa en runda.
Sen var jag med Emma n :)

torsdag - Emma n ringde och fråga om jag ville va med henne och mimmi så det va jag.
Kl 5 var det träning igen! men jag bara kollade och hjälpte till!
Sen när jag kom hem käka jag, Sara och Fanar va här lite:)
Sen duscha jag och kolla tv.

fredag - idag har jag bara vatt ute med Bella och suttit vid datan.
Jag ska in till stan en stund med Emma (syster) och mamma.
Ikväll har Sara (syster) kalas så släkten och några andra kommer.

Hihi bild på mig och Sara sen min födelsedag 2009.
grattis i förskott!  (L)

vad ska ni göra i helgen? :D

PUSS (L)
/ NELLI

Kommentarer
Postat av: sara

såå fina:):)

2010-07-13 @ 13:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0