hemma nu ;)

HEJ IGEN ALLA :D

Nu är jag hemma efter 4 roliga dagar med massa fotboll ;D
tar lite kort om de 4 dagarna:
dag 1
vi kom dot vid 9 och blev indelade i grupper. Jag blev med Louise och Johanna med Ella!
Packa upp och sen tränade vi 2 gånger den dagen.
dag 2
blev väckta vid 8 träning och sen match mot lag 3 (Johanna och Ellas lag)
Sen gick vi till Netto tror jag och köpte muffins (Y)
dag 3
väckta 8 igen, träning sen match, det åska och spö regna men vi spela på konstgräset ;)
Netto igen (Y)
kolla Brasilien - Nordkorea sen vid halv 11 skulle vi sova ;P
dag 4
gick upp sen match först, vi vann med 2- 1 :D
Träning vid 2 och sen duscha och sen till skolan och packa färdigt sen åkte vi hem vid halv 5 =)
Är trött i kroppen nu.
Imon ska jag va med Emma och kolla på hennes hund :D

ni har kankse sett att jag har ny header ;D
Vad tycker ni ? :)

PUSS §
/ NELLI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0