BELLA 1 år !!!!!! :D<3

SHO :)

Vakna runt 8 klädde på mej och käka sen körde pappa mej till träningen!
Ingen annan var där när jag kom ;) Sen kom Marika.
Vi va bara 8 spelare på träningen idag.
Duscha sen hämta pappa mej.
Packa upp och sen gick jag ut med bella med mamma!
bella fyller 1 år idag. Jag kan knappt fatta det så snabbt det gått!

En gammal bild men det kommer nog lite nya från idag senare!

Träffade en ny vovve på gatan som Thydells har! jättesöt, Allan heter den. En mops ;D

Vid halv 3 kommer mormor, morfar, moster, kusin och äter våfflor :)

Vad ska ni göra idag?

PUSS O KRAM
/ Nelli


Kommentarer
Postat av: Marika

Äta våfflor o va med min kusse:P



2010-03-21 @ 19:45:42
Postat av: sara

grattis bella..hoppas din födelsedag har varit bra.. ätit mycket våfflor:)? jg har jobbat hela dagen idag..så kan det va.. vi ses! kramar sara

2010-03-21 @ 22:15:55
Postat av: Hilda

Grattis Bella!!

2010-03-22 @ 14:59:11
Postat av: maja

Grattis på 1års dagen!!



Kramar Maja

2010-03-23 @ 15:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0