FREDAG=HELG

HELLUW :)

Min dag har varit bra!
slutar ju innan 1 så det är sköönt.
När jag kom hem sov jag i ca 1 timme (Y)
Sen kom mamma hem med mat från mormor, stuvade makaroner med hemmalagade köttbullar :D
Jag älskar min mormors mat! ;)
Har varit ute med bella en långrunda också. Skönt nu när man kan ha sin vårjacka!

Min helg ser ut följande:
Idag ska min mamma och pappa till min fabror, kankse följer med.
Imorgon ska jag va med Emma N :)
På söndag är det träning sen ska jag på HBK - Åtviaberg med issa, johanna, rona och träffar säkert nårra andra med :)

Hur ser eran helg ut? :)



Mitt bruna hår:   



Vi hörs!
/ Nelli


Kommentarer
Postat av: Josefin

Såå fin i håret!!

2010-03-27 @ 10:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0