HELG :D

HEJ ;)

Skola som vanligt på fredagar.
Men efter skolan hämta mamma mig så lämna vi Bella hos mormor sen åkte jag, mamma, mormor in till stan!
Jag hade planerat att köpa CONVERSE.
Jag köpte:
Rosa platta converse på stadium, 699 kr.
Rosa jacka på stadium, 399 kr men är inte säker om jag ska behålla den.
2 st fotbollssockar på teamsportia, det var 2 för 99 kr men mamma hade rabatt så 49 kr ;)

Fick mitt bankkort idag så måste fixa med det.

CUP IMORGON !! ;D
Gullbergscup, samling kl 13.30 sen spelar vi matcher och förhoppningsvis final! haha sen har mamma lovat mej donkan! :)

Men ni får ha en fortsatt bra dag :D
PUSS
/ Nelli


Lite suddig bild men är faktist tagen med min mobil (A)
DAGENS SHOPPING PÅ BILD!

Kommentarer
Postat av: sara

nice shopping.. nu saknas bara våren..sommaren..;)

2010-03-06 @ 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0