Helgen ;)

Hej eftersom jag inte skrev nått igår blir det lite längre idag!

Fredag: Mormor fyllde ju år så vi va där på kvällen, Mysigt!
Jag och mina kusiner har städat och fixat på mormors vind så den är snygg och det är där vi är ;)

Lördag: förra inlägget ;) Anna B vann ju melodifestivalen, vilket jag tyckte var skit dåligt men vad tycker ni ? :)

Söndag: Träning sen gick jag och kollade på min systers match 2-2 blev det.
Åkte hem och åt sen halv 2 tog jag issa bussen till örjans vall och kolla A-laget 0-0 blev det där;)
Träffa, Sanne Felix Amanda W Arlinda Alexander tror jag. träffa även andra men va med dessa braiga personerna!
Sen efter det gick vi hem till Felix! Jag missa bussen hem sen så fick vänta tills nästa xD
Väl hemma mötte mamma och pappa mej vid bussen så gick vi till Nielsens för att boka resa! Dit kom alla som ska med till Turkiet :)
Ska till detta hotell! 5 stjärningt med all in clusing!!! :D

Idag: Skola och nu sitter jag här! :)

Dagens outfite kommer strax! :)

PUSS OCH KRAM
/ Nelli

Kommentarer
Postat av: Marika

:ooooooo

2010-03-15 @ 17:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0