HISS / DISS

Hej ;)

jag tänkte göra en hiss och diss!

Hiss:
1. Converse - jo men håller ni inte med?
De är ju snygga, sköna och finns i många olika färger!
Imorgon eller på Lördag ska jag köpa de nya platta i rosa! :D

2. One three hill - det är den bästa serie jag nånsin sett, fast jag tycker det är jättesynd att Peyton [Hilarie Burton, hon gör verkligen den rollen toppen (Y) ] och Lucas [Chad Michael Murray, som också gör rollen jättebra! ] ska lämna inför säsong 7 :(

Diss:
1. Skolans lagdagar - Ja dom suger helt enkelt men jag tycker ändå de är bättre än vanliga skoldagar;)
Typ badhuset eller galgberget varje gång ju...

2. badhuset - Asså det är så tråkigt, de har haft samma kanor eller vad man ska säga hela tiden och det är aldrig nått nytt. + Kiosken är dyr, otrevliga sm jobbar där......

PUSS OCH KRAM!
/Nelli

har inte bilderna på denna datan när jag hissar o dissar, tyvärr !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0