Idag är jag glad :)

HEJHEJ :)

Idag är jag glad!
Jag vet inte riktigt varför men jag är det, det kan ju vara för vi ska resa eller för att cupen igår va så rolig eller a bara almänt glad:D

Igår:
Handla med mamma och pappa på förmiddagen.
Sen åkte vi hem och åt, halv 2 var det samling med laget.
Sara, Micaela, Sanne, Vlerona åkte i min bil påväg ner till Gulbergscup.
Första matchen förlora vi :(
Andra matchen vann vi och då gjorde jag ett mål (Y)
Tredje matchen vann vi!
Sen var det semifinal då mötte vi Hasko eller nått men förlora :(
Då mötte vi vårt andra lag om 3:e platsen. De tog de flesta som en lite rolig grej, hihi. De andra laget gjorde mål och kom då trea. Vi har ju kommit 3 i de andra cuper vi spelat så de förtjäna dom. :D

Idag ska jag inte göra nått speciellt förrän då vi ska kolla på fotboll. :)
Heh startade nyss en maskin tvätt för vi har det i läxa ;)

Jag har sett att mina läsare var igår uppe i 14 efter att det trappat ner lite, så det är ju kul!! :D

PUSS
/ NELLI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0