Lagdagen...

NEMEN SHENA:D
lite dålig uppdatering kankse men jag har ett liv också :P

Lagdagen var inte kul ;) ja vi va ju på badhuset och sen fäktades vi men det var tråkigare än badhuset xD
Menmen, halv 2 bussen hem.
När jag kom hem gick jag en låång runda med Bella! det va faktist skönt (Y)
Sen hade johanna ringt mej så jag ringde upp henne och vi bestämde att vi skulle ut, vi åkte pulka typ haha.
Sen gick vi in till jhana och löste korsord och satt vid datan!
Gick hem och åt sen och nu sitter jag här.

HAR INTE FÅTT NÅTT SVAR SÅ TAR DET IGEN!!
Vad tycker ni om att jag ska göra hiss/diss igen? :)

PUSSHEJ §


Jag och kusin :D<3   LIKA ELLER INTE ? :)


Kommentarer
Postat av: Marika

ja gör hiss/diss:) Ni e ganska lika men inte mycket

2010-03-04 @ 20:11:50
Postat av: sara

jäättee fin bild :):) bruna och fina också..

2010-03-06 @ 16:55:50
Postat av: HANNA - [Fotoblogg]

Gud så söt du är ;o

2010-03-07 @ 20:07:48
URL: http://hhannasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0