Svar ;)

... om Frågestund ;):
Vem är din Idol?
   
.. om Frågestund ;):
vad vill du bli när du blir stor?
   
Anonym om Frågestund ;):
vf började du blogga?
vem ser du upp till?
favoritfärg?

Svar :

Min idol.... Hm det var en svår fråga men inom fotbollen är det cesc fabregas.
Har ingen så där absolut favorit faktist!

---------------------------------------------

Ja du, haha jag vill komma så långt inom fotbollen som möjligt i nu läget i alla fall.
Sen vill jag ha en "vanligt" jobb också men de vet jag inte vad ännu xD

---------------------------------------------

Jag började blogga för att jag tyckte att det verkade kul!
Också lite för att få skriva av sej lite men därför helt enkelt! ;D

Vem jag ser upp till är ju nästan samma sak som idol men jag vet inte riktigt.
Vem ser ni upp till? :)

Min favorit färg måste nog vara rosa ;)
Men jag gillar starka och ljusa färger som ljusblått/grönt också.

Hoppas ni fick svar på det ni ville! :D
Fortsätt fråga!

PUSS&KRAM
/ Nelli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0