Torsdag 18/3 2010

Shinixen!

Idag vakna vi vid 11 ungefär.
Åt, fixa oss, kolla one three hill, datan lite.
Sen gick vi hem till mig så hämta jag Bella och lämna mina grejer;)
Dennis mötte upp oss så gick vi ner dalen, kallar jag det xd
Vi tog lite foton men johanna skickade bara 2 så ni får se dom.
Sen gick jag hem och satt mej vid datan och tog det lugnt.
Tack jhana och issa för dessa kuliga dagar! :D

Skola imon sen tränigsmatch på kvällen. Jag tror och hoppas att jag kan va med! (är lite förkyld)
Vi möter 95:orna alltså ett år äldre men det senaste matcherna har varit jämna så jag hoppas på vinst!



om johanna skickar fler får ni se dom!

PUSS
/   NELLI


Kommentarer
Postat av: Sara

söööt du är syster lilla :)

2010-03-18 @ 19:13:45
Postat av: micaela

sötnosar <3

2010-03-22 @ 09:25:05
URL: http://looveuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0