Bloggade inte igår ;)


HEJ :)

jag bloggade inte igåt för hade inte tid (Y)

Måndag:
Vanlig skoldag. Sen va jag med Emma till 4 för hon hade träning sen. Vi tog foto men det börja regna så vi tog inte så många bilder. Men när Emma skickat får ni se någrA!
Tisdag:
Sovmorgon till 9. Annars vanlig dag typ. Fick reda på Engelskaprovet, jag fick 79 av 85 :D
Kl kvart över 6 samlades vi på Ip för att ta emot Kungsbacka i DM.
Jag spelade mittback hela matchen denna gången :)
0 - 0 efter 70 min innebar förlängning. 2 X 10 min jue.
Elin gjorde målet, vi vann med 1 - 0:D det var mycket tjong och spark men vi fick typ 4 spelare skadade!
Obesegrade i serien och DM. Är i semifinal i Dm nu :D
Onsdag:
Vi skulle till Tingsrätten med SO:n men den var inställd för den misstänkte kom typ inte -.-
Efter skolan tog jag bussen till stan med Johanna och Issa.
Köpte inget ;)

Händer det nått kul för er snart?
Skolan slutar ju snart.
Ska ni göra nått kul på sommarlovet?
Nån resa eller nån utflykt till en annan stad kankse? :D
Själv har ju Gothia och Sannarpslägret och bara få ligga på stranden, bada och vara ledig helt enkelt =)

KRAM
/ nelli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0