DM matchen!

HEEJ :)

Vi spelade jämt men vi hade bollen på deras planhalva nästan hela första halvlek.
I andra halvlek får jag nog säga att de tog över lite men vi släppte inte in några mål.
Det innebar förlängning. 2 X 10 minuter.
jag och issa var arga där bak på baken och sa till varandra att nu jobbar vi stenhårt och släpper inte förbi någon!
Så blev det och vi gjorde ett mål !!!!!!! Alla blev skit glada jag skrek :)
Men det var ju en hel del kvar och det gällde att hålla nollan...
Domaren sög, han blåste mål till dom men det var en indirekt frispark vilken innebär att det blir frispark i straffområdet men bollen måste nudda/tascha någon innan den går i mål för att målet ska gällas.
Iallafall vann vi matchen och det räddade nog min kväll. Annars hade jag nog fortfarande varit sur!
SKIT BRA KÄMPAT ALLA!!! §  vidare i DM (Y)


PUSS
/ NELLI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0