Fredag, igår.......

SHO :)

Halv 8 skulle vi samlas vid flaggstången på skolan men vi gick inte till bussen förrens typ 8 eller nått, onödigt :P
Tog vi bussen ut till Trönninge där det luktade skit, fyfan asså :P
Allt var typ lite försenat men första matchen var vi inte alls bra hade inget spel och så men vann ändå med 1 - 0.
Inför 2:a matchen taggade vi jättemycket, haha det var kul :)
I första halvlek på match nummer 2 va spelet lite bättre men fortfarande inga mål.
I andra släppte måltorkan och vi vann med 3 - 0 :D
Vi vann hela klassmästerskapen och det var mycket kul! :D
En guldmedalj fick vi minnsan :P
 jag har pyamas på mig (A)

Åkte med mamma hem för hon kollade 2:a matchen.
Duschade och klädde på mig!
Sen åkte vi till mormor och åt lite.
Sara kom vid halv 4 så vid 4 cykla vi in till stan.
Köpte morsdag present :)
Sen åt vi på bakfickan, Jättegott men jag orkade inte allt.
Fläskfilé & potatisklyftor med tzatsiki, muummmss!

Kvart över 6 började bion.
Den var bra!  Någon som har sett eller ska se sex and the city 2?
Sen gick vi tillbaka till bakfickan för mamma och mostrar och deras kompisar åt där, jag tog en kladdkaka :D
Sen åkte vi hem och kröp upp i sängen och kolla tv, mysig kväll!

PUSS
/ NELLI

Kommentarer
Postat av: Sara

myspys sis:)

2010-05-29 @ 15:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0