fredagkväll + lördag :)

HEJ :)

Kvällen var jättekul :)
Vi dansade till bra musik! Men jag fick ont inuti mitt knä typ xD
Vi cykla hem vid 12. Poppa popcorn och kolla tv.
Vi gick och la oss vid kvart i 2.

Micaela väkte oss vid kvart i 10.
Tog det lugnt sen gjorde vi frukost.
Macka och flingor! sen åt vi TÅRTA, hah mycket Yummi :) ( maräng/daim/ägg och sånt! )
Sen var jag sugen på att sticka in till stan för att Micaela hade hittat en tubtop men sen kom vi på att det var stängt så vi cykla till E - stop istället.
Jag köpte:

En tubtop för 50 kr på H&M :)
Ett linne för 50 kr på H&M :) det är en ljusgrun härlig färg på linnet men det syns inte.....

Efter e - stop cykla jag hem och tog det lugnt!
Nu har vi ätit klyftpotatis fläskfilé och brun sås, muummA :)

MATCH IMON, jag ska göra mitt bästa och hoppas på att knät håller :)
KOM IGEN NU TJEJER =D

Hur har eran helg varit hitills? :)

/ NELLI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0