Måndag igen då.....

HEJ ;)

På fotbollen idag börja killarna hålla på..
De kollar igenom fönstrena på oss och öppnar dörren för låset funkar typ inte.
Kallar oss massa saker gör dom också, de är så omogna!
Varför kan dom inte bara vara normala & skita i alla andra och fundera över sig själva lite?


Annars va dagen bra!

Nyss bakade jag kladdkaka för jag va så himla sugen på det! :D
Om ni klickar på länken kommer lite kladdkake recept från recept.nu hihi :)

KL 6 ska jag ta bussen med Johanna och möta issa & vlerona så ska vi kolla Hbk p 95 eller 96.
Kommer inte ihåg xD

Just det jag börjar inte förrens kvart över nio imon och slutar 12.40 för typ våran gympalärare är på annat så har de flyttat fram sista lektionen :)

PUSS §
/ NELLI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0