Onsdag 5/5 2010

Hej ! :)

Skolan va bra idag.
Efter skolan tog jag & Johanna bussen in till stan.
Köpte present till Sanne! Träffa Tilda och Ida! :)
Köpte hamburgare och fikade på Roberts coffee :)

När jag varit hemma ett tag ringde mormor och moster och fråga om nån ville hänga med och gå en lång runda runt ÖN, det var jag sugen på så jag och Bella åkte med och gick i 1 timme ungefär.
Kom hem vid 8 kanske?
Nu har jag softat i soffan lite, haha !

börjar 10.30 imon jue :D
Kommer inte blogga imon för ska ju sova över med tjejgruppen!

Kommer lite bilder från när vi va ute och gick:





Mormors hund MILLAN & Bella
spegelbild !
spegelbild !

PUSS §
/ NELLI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0