Resultat från söndags och om min dag :)

SHENA :D

matchen i söndags slutade 2 - 0. lite tjafs på planen men bra kämpat snff §

Jo idag, vi hade bara mentorstid och gympa, vi skulle egentligen haft NO också men vår lärare skulle typ ha barn för vattnet hade gått inatt och så. håltimme från kl 10 - 13! :D

vi hade ju galgbergsloppet som va 4.2 km. Jag är nöjd med min tid på ca 24.25 eller vad det nu blev tillslut :)
Träning vid 5, hoppas det inte blir en jobbig träning för då kommer inte jag orka!

Lagdag imon, börjar 9.15 på galgberget igen.
Lagdagar suger alltid för det är alltid typ samma saker, badhuset & galgberget occh sånt.......

Aja men vi hörs ! =D
/ NELLI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0