Shopping och ett litet svar :)

HEJ PÅ ER!

Idag vakna jag vid 10.
Vid 11 åkte jag, pappa & Emma och hämta mamma för hon hade jobbat.
Va på intersport och köpte ett par nya fotbollsskor!
Sen på eurostop och handla mat och kolla lite i affärer.
Hämta upp syster sara sen åkte vi hem.
Jag, mamma, emma & sara åkte till stan efter vi ätit och packat in.
Jag skulle kolla avslutningskläder. Jag hittade en fin på Gina men jag köpte inte den, tror faktist jag ska köpa den ändå!
Jag köpte ett par ljusa jeans på Gina men inget annat.
mina nya fotbollsskor!
jeansen!

Svar på en fråga:
Jag har allt från 10 - 20 läsare om dagen ibland mer!
Men det är inte det som är det viktiga för mig, jag skriver för att jag vill men såklart är det kul om någon vill läsa det också  :)

Pappa håller på med PIZZA nu, muuummmmssss!!

PUSS §
/ Nelli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0