This moment will never come back.............

Hejj !

Nu har jag bara precis ätit en glass sen satte jag mig här!
Idag var okej för att vara torsdag.
mentorstid - några tjejer som skulle varit där kom inte så vi övade typ så vår namnteckning.
Studietimma - Övade lite SO.
Engelska - vissa gjorde provet och vi andra läste.. fick glosor med, bajs.....
Svenska - läste och sen jobbade vi om insändare typ xD
NO - INSTÄLLD IGEN (haha vi hade inställd i tisdes med) för han har ju fått barn och de kunde inte fixa vikarie typ!
SO - Gjorde provet och sen sluta vi, Det kändes bra och jag hoppas det gick bra!! :)

Kl 5 är det träning.
Sen imon är det skollaget ska möta 2 skolor sen får vi sluta typ.
Då ska jag hem till Bella och sen när mamma sslutar ska vi kolla skor&kläder!
SEN TILL ISSKISS ! :D

oj glömde publicera detta inlägg så det är lite senare nu XD
PUSS
/ NELLI


Kommentarer
Postat av: Sara

lycka till imorgon! vilka skolor möter ni?

2010-05-20 @ 16:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0