wekends is so damn good!

fredag kväll ;) det snöar förresten -.-

ska nog kolla skanska i kombihallen imon med johanna sanne elin och fler i think.
sen på kvällen ska jag te moster som fyller :)

Va på gymnasiemässa idag och jag ska säga att det var bra men ganska rörigt och nu kommer jag nog tänka på det här ett tag.
Är säker på 1 grej och det är att fotboll ska vara med på schemat, har funderat på det här med elit och sånt men är ju ett tag dit som tur e!
Sen vet jag inte....
Mamma har sagt så med kontor och pappersarbete och sånt först sa jag bara nej fan va tråkigt men sen nu tycker jag att det kan va lite kul. typ ekonomi alltså ;)

aja ska fortsätta med att inte göra någonting nu då, hehe!

Arsenal - westham imon 13.00 ;)

saknar gothia

/ NELLI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0