sur förlust -.-

jaha det är bara att skriva;
vi förlora matchen med 1 - 2 idag. domaren va försenat typ 10 min......riktigt surt för det kändes verkligen som om vi va det bättre laget!!
de gjorde 0 - 1, i halvlek taggade vi igång och de va vi som hade pressen i andra men så på en hörna fick jag en armbåge rätt i ögat och samtidigt gör linn tror jag 1 - 1 men jag såg inte det fär låg ner.
Jag fick gå ut och kyla ner ögat....
Minuten efter vårt mål gjorde de 1 - 2 .....
menmen vi är iaf ANDRA BÄST I HALLAND och de är ju bra det med ? :D


är fortfarande förkyld och imon ska jag te tandläkaren, buuhuu -.-

Körde te Gekås efter matchen köpte;
hörluarar

svart väska
spennen
deo
godis
en svart tröja

slinga håret på onsdag after school!

hoppas ni haft en bra helg!
/ NELLI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0