göteborg

tog tåget 09:02. tog ca 1 timme och 12 min! påvägen dit var de verkligen exakt på minuten haha.
vi gick i nordstan mest men sen även lite i arkaden.. Käkade mycket god tacobuffe!
en liten vilopaus på donkan med en cola och sen innan tåget va jag mycket fikasugen så vi tog en liten fika på espressohouse.. Har inte snackat med issa så hon har inte skickat några bilder men den ni fick se igår va ju från göteborg :D
jag köpte bara 2 saker som jag blev nöjd med! men de typ ända negativa va att jag inte hade mer med mig hem menmen.. jag köpte detta;
vitt linne på veromoda

jeans från gina tricot!

till sannarp och kolla match om inte vädret e bajs, sen direkt till träningen :)

pusspusssss
/ NELLI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0