im siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinging

japp, här sitter jag, på mammi och pappis data. lyssnar på musik på mobilen och sjunger...........
can we pretend that airplanes in the nightsky are like shooting stars?, i could really use a wish right now. ja kan de inte de? 
anyway, käkat lite nu, ska träna sen! hoppas på bra träning
dag 2 gick också bra! älskar lunch buffén (A) och kakaorna o de såklart!
fick med mig 3 hem som jag smaska i mig, o mamma fick smaka hehe

NEJ NU KÄNNER JAG MIG SÅ DÄR PIGG BARA FÖR ATT JAG HAR VARIT TRÖTT INNAN OCH HALVSOVIT I SOFFAN!
HA DE BÄST! jo att ta bilder funkar inte på denna datan annars hade jag bjudit på de!

LOVE LOVE LOVE NOWNOWNOW
/ NELLI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0