måndag igen..

kommer till skolan och ska gå ner till syslöjden så möter vi några killar från klassen som säger att den e inställd.
alltid lika underbart, bara vi kunde fått reda på de innan så vi kunde fått sovmorgon!
satt bara på en bänk men sen gick vi till issas mormor som bor nära skolan. annars vanligt med lektionerna ;)
slutar ju vid halv 4 på måndagar, bara käkat och satt mig här! käkade resten av morotskakan som syster hade bakat! god den va :D
träning ikväll, antagligen teknikövningar!
ååh jag längtar tills vi får våra "egna matchställ :D med efternamn och mitt nummer då :D riktigt tufft asså, med reklam och sådär! hihhii
måste skriva klart de gympaarbetet jag har skrivit om.. träningsdagsboken ni vet, blääää.

snyyygg.

vädret är helt okej förresten!

skriver more later :)
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0