SKIT

hatar när jag klickar bort från bloggen så försvinner inlägget?!!?!?!? likadant igår ju.. nu kommer jag inte ihåg vad jag skulle skriva..
fick skära grönsaker och bröd, diska och torka idag! åh imon tror ja jag ska ta hem nån god kaka och smussla i mig :D! bara varit hemma sen 15:45. men nu väntar vovven på en liten runda! haha hon är så söt, så fort man säger; ska vi gå ut? så tittar hon på en och går sen oftast mot dörren!
inte underbart väder precis, regnar lite nu tror jag..

Have you ever been so sad you can hardly stand? lying on the grund, head in your hands?
så bra låt! texten!!


yeah yeah , poompoommmpompooommmpom

har ni kul förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0