im waiting

Vaknade vid 11 idag!
Riktigt skönt varre :)

Stack te emma n vid 12!

Jag ska inte äta godis i år (Y)
mitt nyårslöfte, men popcorn, läsk och tuggumi får jag äta :)
Sen när snön och is är borta ska jag även börja springa 1 gång i veckan!
Men ååh jag vill ha ett löpband.. aja fårse hur det blir med de.

Asså jag vill börja träna igen!
Vi har haft uppehåll sen den 18:de tror jag men nu spricker jag snart
Är ju inte det lättaste och gå ut och lira själv heller! ;D


Ska till Oliver´s på fredag!
Blir att käka hamburgetallrik :D


en feeeta snygg bild på maaj!

skriver senare om gårdaagen i ullared

/NELLI


Kommentarer
Postat av: sara

jag är på löpningen 1 gång i veckan ;)

2011-01-06 @ 21:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0