inte bra träning idag inte..

Naej idag va de ingen bra träning faktist, kändes som jag skulle kunna spelat i många timmar mer!
Som tur e har vi träning imon med!
Annars nu ahr jag bara käkat, dussat och kollat familjen annorlunda och csi :)

Planer för veckan e typ:
tisdag - ingenting bestämt, träning på kvällen!
onsdag- vet inte om jag ska gymma eller åka in till syster för att fixa håret lite grand..
torsdag- blir antingen eller, ska kolla vilken dag vi ska gymma! annars in till salongen som sagt.
fredag- har jag inget bestääämt
lördag- tror de ska vara folk här hemma så om nån vill göra nått så drar jag :D
söndag- vet eeeeeeeeeeeeej..

uggsen/sheperds åkte av idag, converse på!


godnatt ♥
/ NELLI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0