hey youu


bara 2 snabba inlägg idag.
men iaf, kan ju börja säga att jag skulle gå upp vid nio men vakna istället halvt panikslagen klockan 11 hehe. ifall de va fint väder skulle vi dragit till stranden vid 11 bestämde jag o elin igår. men som tur va va de inte så fint väder så jag behövde inte gått upp 9 ändå!
så de blev istället att vi va på stranden mellan 1 och 3 typ. jag elin riwan besfort ghatih o kreshnik. de va ju inte så jättevarmt precis men jag badade 2 ggr ändå (a)
tog bussen hem och käka lite snabbt och bytte om till träningskläder. cyklade (!) lite som en galning till netto för och möta upp marika klockan 5. cyklade vidare till friskis och körde medelgympa, svettades! marika badade i nissan haha, sen cyklade vi hem. jag duschade och åt och kollade ett avsnitt csi innan johanna smsade och vi bestämde oss för o gå en runda, tog med bella. vi träffade elin och riwan med elins hundar. så jävla söt hennes nya e omg ni ska få se (aa.
okej nu känner jag att jag bara skrivit massaa men iaf är de min dag (yy
imorgon lutar de åt stranden igen!
pussarrrrrr
/ Nelli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0