my dayy


somsagt stack jag in till stan vid 2 med johanna och julia. gick i de vanliga affärerna. jag köpte faktist en långklänning (!) på gina. faktist billig så jag ba varför inte? men inte helt säker på om jag ska behålla ännu.. ett par boots från dinsko också! en gofika på roberts, kladdkakaaaaaaaaaaa :D men däremot tror jag jag tappat min presentkort, tur att de inte va jäääättemycket kvar iaf... sen taggade vi bio, harry potter. the laaast of them all! lite besviken på 3D faktist men annars va själva filmen bra! tur att de slutade som de gjorde med you-know-who, hehhe.................
nu ska jag bara sitta här framdör min kära data och må allmänt bra kanske.
later
/ nelli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0