förlust men bra ändå


japp en förlst blev de idag, 3-0 till dom.. men vi va inte med alls i början och de va då dom fick in de 2 första iaf.
sen tyckte jag ändå vi va helt okej resten av matchen, bollfan ville ju inte inne heller på lägerna vi fick.
flyttade runt idag också, mitt hela första. börja som mittback i andra sen upp på anfall och sen ner som mitt igen. lite joobbigt ja men de gick la hyfsat iaf! kapten på de
.

aja morgondagen ser bra ut!
börjar 12 och ska servera 9:orna. slutar vell vid halv 3-3 gissar jag. hem och äta, vila och packa för match med a-laget! första a-lags matchen så de är lite nervöst men samtidigt riktigt kul! kommer inte hem förräns vid typ 10 någongång för de är bortamatch och då drar jag direkt till elin med johanna för att sova där. dagen efter är de skolavslutning och vi ska fixa oss tillsammans innan vi drar för att få sommarlov. puss på de!

de flesta har vell redan slutat gissar jag på? :)
/ nelli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0