trött tjej


här sitter jag med min söta pyamas och är trött? 
jag höll ju på att somna innan framför tv redan i eftermiddag så. idag ska jag sova klockan 12.
upp tidigt imon med, tagga stranden! men jag ville senare men johanna, elin, wicky och emelie sa 10 men vi bestämde 20 över 10 bussen!
iaf så hinner nog inte blogga imon innan jag sticker..
bra kväll på ip med bra folk! vinst också, 2-1 :)

svar på kommentar; ja jag har funderat på att göra en klädeskategori där jag isf kommer lägga upp outfitebilder, shopping och sådant som är snyggt helt enkelt. tack för tipset där :) och som svar på frågan om min väst.
den är köpt på vila. men jag vet faktist inte om den finns i fler färger.. men visst är den snygg? en av favvoplaggen för tillfället alla fall!

ha de bra så hörs vi snart!
/ nelli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0