allmänt trött?

sovit en stund i eftermiddag..
bara så trött, skolan vädret läxor? kom igen nu, vädret kan abslout bli bättre?
grått, fullt av trista moln och blåser kallt! så tråkigt, jag bill kunna springa i shorts, vårjacka, linne, bikini?!
på tal om bikini, jag vill ha iaf en ny! har en sen förra året och en som jag fått av syster, sen såg jag en vit på H&Ms hemsida, såg att johanna beställt den nu, me want 2! :D

ska till göteborg på lördag :D snälla gör så att jag hittar snygga stuffs!
ska köpa jeansen på gina som jag nämnt innan. Vill ha ett par jeansshorts till sommaren, idrottsshorts, kanske ett par typ mjukis, bikini! kanske nån fin ring!?
tips tack!


love you♥

kramarrrrrrrrr
/ Nelli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0