att sluta 11.50 e heeeeelt okej

tjubiduu :D

slappdag, skööönt
matte - i typ 30 minuter, sen kom en författare av en bok vi läser i svenskan.
han va rätt rolig och boken va helt okej
no - blev inställd för han va där sen blev de inget
svenskan - jag börja läsa fortsättningen på boken som han skrivit...
spanskan - fick repetions uppgifter till provet om en vecka!

tog 12 bussen hem, käka en macka hämta pengar och lite så sen tog jag 1 bussen into the city med johanna,
mötte upp issa så gick vi lite.. och nej jag köpte inget ? provade jeans men nepp 
fikade på robert´s coffe :) en riktigt god chokladtårta tog jag!

nu när jag kom hem dammsugade jag, men det går rätt snabbt om man har så fina hörlurar som jag;d


pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0