reeedan söndag

gårdagen:
på stan hittade jag 2 jackor jag vet inte om jag ska ha nån utav dom? hehe (y)
bild kommer när jag bestämt mig, de lutar åt en beigh iaf..
vi stack hem vid 3 och käka sen körde jag och pappa och hämtade johanna och kollade på matchen.
ganska rolig match. p95 mot damlaget; 12-0.
när den va slut körde vi till mormor och käka gott och sådäär. kollade melodifestivalen (förra inlägget).

idag nu har jag bara klätt mig, (jag skulle prova ett par jeans som jag köpte för ett bra tag sen som jag inte haft på länge men hehe kunde inte knäppa dom) och varit ute på promenad med hunden.
lyckat?


vissa säger att sanningen är alltid bäst, men varför ljuger vi då?
jaajjjaaa pusspusss
/ NELLI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0