en trip till staden



slutade halv 1, snacka om skönt! behöver verkligen en slapp vecka för trötta mig.. fick VG på no provet också som jag trodde skulle gå skit. bara hoppas på G i so:n me.. iaf tog bussen in med johanna och issa så mötte vi upp elin. stack till gina där jag köpte en grå kofta. Fett skön, sitter i den nu. sedan tog vi en fika på kära roberts med varm choklad och chokladtårta! gick runt i affärerna som vanligt och jag köpte även mjukis från team sportia som jag tror jag ska behålla, så lite mer tajta neråt. kvart över 3 bussen hem.
ska snart börja packa väskan och göra mig klar, äta o sånt med! match på IP är de dags för idag, även om jag e typ dödstrött somsagt, hehe. inte match förrans lördag sen. några dagars vila iaf.

puss iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0